We use cookies and similar technologies to make our website easier and more personal. You can always choose which types of cookies you want to allow. Read more about this in our cookie statement.
We zien het maar al te vaak: e-mailaccounts die niet goed zijn ingesteld. Een nieuwe computer of overstappen naar een andere hostingpartij betekent dat u uw e-mail opnieuw moet instellen. Maar hoe zorgt u dat het goed gebeurt? Monteur aan Huis controleert of u via webmail en uw e-mailprogramma bij uw berichten kunt. Of u nu een e-mailadres van providers zoals KPN en Ziggo wilt laten installeren, of een Gmail account: onze monteurs helpen u graag Instellingen aanpassen voor meerdere accounts? Ook dat maken we voor u in orde. Op afstand kunnen we u helpen en meteen testen of alles werkt naar wens.
Hulp bij e-mail instellen
De meeste e-mailaccounts hebben standaard een spamfilter. De spamberichten komen hierdoor in een aparte map terecht. Weet u waar u die berichten kunt bekijken? Onze monteurs leggen uit hoe u een bericht als spam markeert. Ook laten ze zien hoe u een bericht juist naar uw inbox kunt verplaatsen. Daarnaast helpen ze u met het instellen van het spamfilter, zodat de meeste berichten automatisch op de juiste plek terechtkomen.
E-mail werkt niet meer
Kunt u ineens geen e-mails meer versturen of ontvangt u geen e-mails meer? Dit kan meerdere oorzaken hebben zoals mail die in ‘postvak uit’ vastzit, verkeerde accountinstellingen, problemen met beveiliging, maar ook een mailbericht die vastzit in de postbus bij uw mailprovider. Onze monteurs kijken graag op afstand met u mee wat het probleem precies is. Lukt het niet om bijvoorbeeld uw agenda te synchroniseren met uw agenda? Ook dit kan op afstand geregeld worden door onze monteurs.
Contact met een monteur die u helpt bij al uw e-mailvragen. Maak dan een afspraak via ons afsprakenformulier of bel direct naar 088 - 4010488.