Monteur aan huis

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Onderwerpen

Waar kan ik al jullie tarieven zien?

Onze tarieven hebben wij op een plek verzameld zodat dit voor u overzichtelijk is. U kunt deze hier vinden.

Wat als ik moet annuleren omdat ik corona verschijnselen heb?

Allereerst is het natuurlijk erg vervelend als u corona verschijnselen heeft. Laten we hopen dat deze snel voorbij gaan. Onze afspraak kunt u natuurlijk kosteloos verzetten. Wij zoeken dan samen met u een moment na 10 dagen. Heeft u al betaald? Dan houdt u deze afspraak te goed (zie het als een soort voucher).

Komen de monteurs in heel Nederland?

Onze monteurs komen in heel Nederland, behalve de Waddeneilanden. Helaas kost dit teveel tijd en kosten aan overtocht om dit te kunnen doen.

Hebben al jullie monteurs een Verklaring Omtrent Gedrag?

Daar kunnen we kort en duidelijk over zijn, van al onze medewerkers hebben wij een zogenaamde VOG (Verklaring Omtrent Gedrag). Dus ja.

Hoe kan ik betalen als een monteur bij mij thuis is?

Al onze monteurs hebben een pin apparaat bij waardoor u gemakkelijk per pin kunt betalen. Onze monteurs nemen geen cash geld aan.

Wat voor garantie krijg ik bij de aankoop van een computer of laptop?

Koopt u bij Monteur aan Huis een desktop of laptop dan zitten daar veel voordelen bij en geven we extra garantie. De voordelen zijn dat wij de nieuwe computer of laptop bij u thuis komen installeren, onze monteur de bestanden van uw oude computer of laptop overzet naar uw nieuwe computer of laptop, uw email zal instellen en eventuele randapparaten zal aansluiten. De garantie die wij geven op een nieuwe computer of laptop zorgt er voor dat mocht er een hardware defect zijn binnen 2 jaar dat wij deze dan kosteloos bij u thuis komen repareren. Mocht aan huis reparatie niet mogelijk zijn dan zorgen wij voor een tijdelijk vervangend apparaat!

Hoe betaal ik een hulp op afstand, of andere dienst aan jullie?

Als wij u op afstand hebben geholpen dan kunt u deze betalen via iDeal / internet bankieren. Een link ontvangt u per mail van ons.

 

Het is voor de aankoop van een nieuwe computer of laptop ook mogelijk om met IN3 te betalen.  Een IN3 is een betaalmethode zonder rente. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap betalen?

U betaalt de eerste 6 maanden (€45,00) direct via iDEAL. De looptijd van het lidmaatschap is 6 maanden en is hierna maandelijks opzegbaar

Wat zijn de voordelen van een lidmaatschap?

Als u een lidmaatschap heeft dan kunt u onbeperkt bellen met onze helpdesk voor al uw computerproblemen. Wij helpen u dan telefonisch en/of met onze Hulp op afstand software zonder verdere kosten. Als u een Monteur aan Huis bezoek wenst dan krijgt u 50% korting op het reguliere tarief. Jaarlijks krijgt 1 computer of laptop een APK keuring en 1 computer of laptop een onderhoudsbeurt.

Hoe werkt de Hulp op afstand software?

De Hulp op afstand software werkt zeer gemakkelijk en 100% veilig. U krijgt een eenmalige code van ons als u met ons aan het bellen bent, deze code kunt u rechtsboven ingeven op onze website en u bent nog 2 klikken verwijderd van hulp op afstand!

 

Deze eenmalige code geeft ons eenmalig toegang tot uw systeem, nadat wij de softwareverbinding verbreken kunnen wij geen toegang tot uw systeem meer krijgen. De volgende keer als u weer gebruik wilt maken van onze Hulp op afstand dienst ontvangt u weer een nieuwe unieke code. Wel zo veilig!

Hoe gaan jullie om met Corona en een bezoek aan huis?

Wij gaan hier zeer voorzichtig mee om. Het is namelijk in ons en uw belang dat we dit samen zo goed mogelijk doen. Onze medewerkers dragen bij een bezoek aan huis altijd een mondkapje en vragen u minimaal 1,5 meter afstand te houden. Ook dragen ze per bezoek een nieuw paar handschoenen om zo ook geen besmetting mogelijk te maken via een toetsenbord of muis.

 

Voor en na ieder bezoek desinfecteren onze monteurs voor de zekerheid ook nog hun handen.

Kan ik jullie hulp ook inschakelen voor problemen met mijn telefoon of tablet?

Heeft u een lidmaatschap bij Monteur aan Huis? Dan helpen we u ook graag met al uw vragen en problemen als het gaat om uw tablet of mobiele telefoon. Bij Android toestellen en tablets kunnen wij ook onze Hulp op afstand software inzetten om instelling op afstand voor u goed te zetten.

Hoe snel kan ik een monteur verwachten bij een afspraak op locatie?

Wij streven er naar om binnen 24 uur een van onze gespecialiseerde monteurs bij u op locatie langs te laten komen.

Ik wil een kopie van mijn factuur

Al uw facturen (en ook tickets) staan vermeld in uw klantenportaal. Deze kunt u vinden via https://mijn.monteuraanhuis.nl

 

U kunt hier inloggen met uw klantnummer en wachtwoord. Mocht u het wachtwoord kwijt zijn, dan kunt u kiezen voor wachtwoord vergeten en wij mailen u het wachtwoord naar het bij ons bekende e-mailadres.

 

Ik wil mijn lidmaatschap opzeggen, hoe moet ik dat doen?

U kunt uw lidmaatschap opzeggen door een email te sturen naar administratie@monteuraanhuis.nl. Vermeld in deze mail:

 

  • Naam
  • Postcode
  • Huisnummer (+ eventueel toevoeging)
  • Klantnummer

 

Wij zullen uw lidmaatschap opzeggen met inachtneming van de geldende opzegtermijn. U ontvangt per email een bevestigging van de opzegging inclusief de opzegdatum.

 

Lidmaatschap

Wilt u computerproblemen preventief voor zijn? Of heeft u regelmatig vragen of problemen met uw computer of laptop? Dan is het Monteur aan Huis lidmaatschap de oplossing voor u! Voor slechts €7,50 per maand geniet u van onbeperkt computerhulp op afstand, telefonisch support en korting op al onze diensten/producten.

Nu lid worden

Onbeperkt gebruik maken van onze Hulp op afstand-service t.w.v. €40,- per keer

Gratis een onderhoudsbeurt t.w.v. €99,90

Eenmalig een gratis APK t.w.v. €49,95

50% korting op onze ‘Monteur Aan Huis’- service

Nu lid worden

Nu voor

7 ,50

per maand

bg bg
Nu lid worden
chat-image

Klantenservice

Kunnen we je helpen?

We zijn bereikbaar op

Ma t/m vr

08.30 - 21.00

Zaterdag

10.00 - 17.00

Zondag

Gesloten